zaterdag 5 oktober 2013

Irritante mensen

Waar ik me dus echt ontzettend aan erger zijn mensen die niks te doen hebben en dus maar op internet een beetje gaan zitten kankeren (ooohh ze zei kanker!! Stel je niet aan, dat is gewoon een werkwoord en synoniem voor zeuren). Zie ik net een plaatje van de KWF om de slogan van de Roken is zóóóó...-reclame af te maken, die ik overigens goed bedacht vind. Dus ik denk, even kijken, misschien staat er wel een leuke tussen. Nee hoor, alleen maar gezeik van kettingrokers tussen de 14 en 20 jaar over die reclame (1 grappige: voor het rode stoplicht stoppen bij GTA). GET A LIFE. Die mensen die jij nu loopt uit te kafferen om hun 'kankerreclame's', de ironie, doen nu onderzoek naar hoe ze jou over een paar jaar kunnen redden van je longkanker.
Nog eentje, ik kijk op youtube naar 2 trailers van Nederlandse films: Smoorverliefd en Borgman. Smoorverliefd lijkt me echt zo'n cliché-film maar opzich is het met goede acteurs alleen ziten die in de foute film. Staat er in de reacties dat de halve film al gegeven wordt en dat het zo'n ontzettend slechte film is. Nou is Smoorverliefd misschien niet zo'n goed voorbeeld aangezien ik heb gelezen dat het echt een slechte film is en dat geloof ik zo. Maar van Borgman heb ik andere verhalen gehoord, en dan staat er toch in de comments dat de trailer, net als de film, inhoudsloos is. Ja hallo, eerst wordt de halve film weggegeven en nu is het weer te weinig, 't is ook nooit goed hè doe jij het eens beter zonder zo'n Hollywood budget. En die film zelf is ook inhoudsloos? Tuurlijk joh, daarom heeft hij gisteren ook 2 Gouden Kalveren gewonnen, en ze sturen zeker ook zomaar een saaie film naar de Oscars.
Ik vraag me wel eens af of er mensen zijn die op de kalender data hebben bepaald wanneer ze kunnen gaan zeuren: 30 september-31oktober: pepernoten die te vroeg in de winkel liggen
1 november-1december: kerstballen, kransjes, bomen en kaarten zijn ook te vroeg (vind ik gezellig)
23 december: SHIT TEVEEL GEZEURD, SNEL DIE BOOM EN BALLEN KOPEN, KAARTEN DOEN WE VOLGEND JAAR WEL DUBBEL
26-30 december: die rotjochies met hun rotjes
1 januari: ik weet ook niet hoe ik hier kom meneer agent
 15 februari-3 mei: voorjaar komt laat dit jaar
4-5 mei: onbeschoft al die mensen die om acht uur niet stil zijn. Wat? Is het al 3 over 8? Doen we volgend jaar ook wel dubbel
Daarna een vakantieperiode met vervelende campingburen, rotweer en te kleine hotelzwembaden en dan weer bovenaan beginnen. Tussendoor nog een beetje 'het is te koud/te warm' en dan ben je het jaar weer rond.

Maar genoeg gezeurd, ik ga weer Disney liedjes luisteren en aan school werken, ieuwl ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten